About Slotahoy

Slotahoy launched early in 2016 with over 200 slots games available across desktop, mobile and tablet devices.

Find all the best and most popular slots from across the Dragonfish network all in one place at Slotahoy. The site is dedicated to the slots and casino games usually found amongst the bingo games at bingo sites on the Dragonfish platform.

New player offer

Enjoy a no deposit bonus worth up to £250 for registering with Slotahoy through WhichBingo with our unique code (activation pending). The bonus will only be credited to accounts upon entering a valid registration code. Although this is a no deposit required offer you will need to register a valid credit/debit card for age verification.

The new player deposit offer consists of a £100 welcome package.

This is broken down so that players receive a 100% match on the first three deposits. 100% up to £25 on the first deposit, 100% up to £25 on the second deposit and 100% up to £50 on the third deposit.*

*New players only. Wagering requirements apply. See website for full T&C.

Games available

  • Slots
  • Scratchcards
  • Casino

Enjoy all the top games normally found on a Dragonfish site - Starburst, Fluffy Favourites and Fluffy Too, Millionaire Genie and Gonzo's Quest, plus dozens more - all under one roof and in a dedicated environment.

Withdrawal and wagering

  • Minimum withdrawal:  £20
  • Processing time: 4 - 7 working days.
  • Wagering requirement: 30x deposit and bonus on deposit match.

Wagering on winnings from any spin vouchers or non-deposit bonus offers carry a 50x wagering requirement before any winnings can be cashed out.

Wagering contributions apply and can differ depending on the game. See full terms and conditions on the site for full breakdown

Photo id, proof of address and copy of card may be requested

Help and support

  • Tel: 0800 018 3307 - available 24/7
  • Email: via on-site form. Resolution usually within 24 hours.
  • Email: help@slotahoy.com

Promotions

Slotahoy has a different, unique offer for every day of the week including generous deposit offers, cash back days, free spins, new gaming opportunities and many more.

All promotions will come with specific terms and conditions so be sure to check at the site before taking part.

Mobile and tablet

Access Slotahoy across all Android and iOS devices by logging in to the site via the relevant mobile browser. This means easy access to your favourite slot games and all the promotions are slot related.

Company Information

    • Licence
    • UK Gambling Licence
      • Launched
      • March 2016
      • Payment Types
      • Help & Support
        • Tel: 0800 018 3307 
        • Email: via on-site form
        • Email: help@slotahoy.com
BingoRank: 2.7 based on 5 reviews
WhichBingo Rating
4.4
Players Rating
1

Based on 4 reviews

    Player Reviews (4)


      1. burp


        Utter rubbish, no bonus received.

        User rating is 1.0 stars
        User rating: 1.0

        Helpful review? Y  34 users said yes.



        •  

          03/05/2017


          Hi there,

          Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through all our old reviews left at Which Bingo.

          We're sorry to hear that you never received your welcome bonus at Slotahoy when you got started.

          I’m sure there was a simple valid reason why this happened and hopefully this got sorted straight away for you by our support team.

          If this didn’t happen, we would be happy to discuss this further and get you started again with an enhanced welcome bonus just for you! Please email us at promotions@slotahoy.com if this is the case.

          Kind Regards,
          Slotahoy Promotions Team
      2. daniboo


        Absolutely shocking - this site needs to be looked at.
        Something i often wonder .... i and i guess 1000's like me, are often members at a lot of sites including sister sites ( same network but different website name ) and more than likely, we all have our fave slots that we always play. we "know" when we have a good reel, we know we are chasing, we know that the chances of getting a bonus are better on some slots than on others.
        I don't think the actually owners of these sites realise this - we can tell when a slot is rigged as we play that slot all the time just on different websites we can tell!!!
        About time the actual owners woke up to this, then we may see that the velocity of the slots don't differ so greatly between sites.
        e.g cassava owned sites / same slot ( will not mention ) pays really good at Moon Bingo but really bad at Cupcake Bingo..... and every single time i play slots, i record every single spin.

        User rating is 1.0 stars
        User rating: 1.0

        Helpful review? Y  40 users said yes.

        •  

          03/05/2017


          Hi there,

          Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

          We're sorry to hear that you were not happy with your experience at Slotahoy.

          Firstly, one of our main priorities is addressing the concerns of many people’s perception of online gaming operations and fair gaming. We are a full licensed and regulated online casino who adhere to strict regulations and guidelines from the relevant gambling authorities including the Gambling Commission and Ecogra. As you may know, the games that you play on Slotahoy are the exact same games that you play elsewhere. Regardless of where you decide to play online, providing you play at a regulated online casino, they all plug back into a central game provider point, so there are absolutely no way reels can be manipulated in any way.

          For more information please check our sites fair play policy https://www.slotahoy.com/skin/fair-play.php and if you would like to address your concerns with us at Slotahoy, please email promotions@slotahoy.com.

          Kind Regards,
          Slotahoy Promotions Team
      3. mich328


        update 3rd depo made tonight, and no terrible. closing account. nothing over few £ to meet wagering nc.
        i wouldnt give this site another penny, worse slot site on the web

        User rating is 1.0 stars
        User rating: 1.0

        Slotahoy username: michelle15091

        Helpful review? Y  40 users said yes.

        •  

          03/05/2017


          Hi Michelle,

          Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

          Repeating what we said to you in our last comment, we're extremely sorry to hear that you had a negative first experience of Slotahoy.

          Unfortunately, regarding just your small wins, as I’m sure you aware this is the nature of online gaming, sometimes you win small, sometimes big and sometimes not at all sadly. We hope you have had some luck since this review.

          As also mentioned below, we thank you for you feedback and if you would like to address any of your issues, please email us at promotions@slotahoy.com.

          Kind Regards,
          Slotahoy Promotions Team
      4. mich328


        not for me. joined last week, but forgot my log in name (my fault) sent email to require it, no reply, took a further 4 emails and 3 days later, not a good sign , tried calling, and constantly engaged??
        any way depod twice got bonus, but won nothing, on first depo had few small wins, but still needed to wager another £500, 2nd depo had one bonus 90p??
        games constantly loose connection, or carry on spinning.
        im not going back, but try if you like, but for me waste of time money and effort.

        User rating is 1.0 stars
        User rating: 1.0

        Slotahoy username: michelle15091

        Helpful review? Y  40 users said yes.

        •  

          03/05/2017


          Hi Michelle,

          Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

          We're sorry to hear that you were not happy with your experience and the technical problems you had when you first joined us at Slotahoy. This must have been an isolated incident as for the time period when you wrote the review, we were unaware of any technical issues at the site.

          Regarding the level of customer service you received, we are sad to hear that you had an unfortunate experience with our customer service team and your issue took so long to resolve. This was within the first couple months of launch so as I’m sure you can appreciate this would have been a very busy period for our support team, learning new systems and things are much more efficient now. Customer service is something we care deeply about and we try our best to ensure our players receive the best customer service and advice for any issues they may have here at Slotahoy.

          We would be happy to discuss this further and get you started again with an enhanced welcome bonus just for you! Please email us at promotions@slotahoy.com if this is the case.

          Hope to see back soon.

          Kind Regards,
          Slotahoy Promotions Team
      1. daniboo


        Absolutely shocking - this site needs to be looked at.
        Something i often wonder .... i and i guess 1000's like me, are often members at a lot of sites including sister sites ( same network but different website name ) and more than likely, we all have our fave slots that we always play. we "know" when we have a good reel, we know we are chasing, we know that the chances of getting a bonus are better on some slots than on others.
        I don't think the actually owners of these sites realise this - we can tell when a slot is rigged as we play that slot all the time just on different websites we can tell!!!
        About time the actual owners woke up to this, then we may see that the velocity of the slots don't differ so greatly between sites.
        e.g cassava owned sites / same slot ( will not mention ) pays really good at Moon Bingo but really bad at Cupcake Bingo..... and every single time i play slots, i record every single spin.

        User rating is 1.0 stars
        User rating: 1.0

        Helpful review? Y  40 users said yes.

        •  

          03/05/2017


          Hi there,

          Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

          We're sorry to hear that you were not happy with your experience at Slotahoy.

          Firstly, one of our main priorities is addressing the concerns of many people’s perception of online gaming operations and fair gaming. We are a full licensed and regulated online casino who adhere to strict regulations and guidelines from the relevant gambling authorities including the Gambling Commission and Ecogra. As you may know, the games that you play on Slotahoy are the exact same games that you play elsewhere. Regardless of where you decide to play online, providing you play at a regulated online casino, they all plug back into a central game provider point, so there are absolutely no way reels can be manipulated in any way.

          For more information please check our sites fair play policy https://www.slotahoy.com/skin/fair-play.php and if you would like to address your concerns with us at Slotahoy, please email promotions@slotahoy.com.

          Kind Regards,
          Slotahoy Promotions Team
      2. mich328


        update 3rd depo made tonight, and no terrible. closing account. nothing over few £ to meet wagering nc.
        i wouldnt give this site another penny, worse slot site on the web

        User rating is 1.0 stars
        User rating: 1.0

        Slotahoy username: michelle15091

        Helpful review? Y  40 users said yes.

        •  

          03/05/2017


          Hi Michelle,

          Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

          Repeating what we said to you in our last comment, we're extremely sorry to hear that you had a negative first experience of Slotahoy.

          Unfortunately, regarding just your small wins, as I’m sure you aware this is the nature of online gaming, sometimes you win small, sometimes big and sometimes not at all sadly. We hope you have had some luck since this review.

          As also mentioned below, we thank you for you feedback and if you would like to address any of your issues, please email us at promotions@slotahoy.com.

          Kind Regards,
          Slotahoy Promotions Team
      3. mich328


        not for me. joined last week, but forgot my log in name (my fault) sent email to require it, no reply, took a further 4 emails and 3 days later, not a good sign , tried calling, and constantly engaged??
        any way depod twice got bonus, but won nothing, on first depo had few small wins, but still needed to wager another £500, 2nd depo had one bonus 90p??
        games constantly loose connection, or carry on spinning.
        im not going back, but try if you like, but for me waste of time money and effort.

        User rating is 1.0 stars
        User rating: 1.0

        Slotahoy username: michelle15091

        Helpful review? Y  40 users said yes.

        •  

          03/05/2017


          Hi Michelle,

          Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

          We're sorry to hear that you were not happy with your experience and the technical problems you had when you first joined us at Slotahoy. This must have been an isolated incident as for the time period when you wrote the review, we were unaware of any technical issues at the site.

          Regarding the level of customer service you received, we are sad to hear that you had an unfortunate experience with our customer service team and your issue took so long to resolve. This was within the first couple months of launch so as I’m sure you can appreciate this would have been a very busy period for our support team, learning new systems and things are much more efficient now. Customer service is something we care deeply about and we try our best to ensure our players receive the best customer service and advice for any issues they may have here at Slotahoy.

          We would be happy to discuss this further and get you started again with an enhanced welcome bonus just for you! Please email us at promotions@slotahoy.com if this is the case.

          Hope to see back soon.

          Kind Regards,
          Slotahoy Promotions Team
      4. burp


        Utter rubbish, no bonus received.

        User rating is 1.0 stars
        User rating: 1.0

        Helpful review? Y  34 users said yes.



        •  

          03/05/2017


          Hi there,

          Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through all our old reviews left at Which Bingo.

          We're sorry to hear that you never received your welcome bonus at Slotahoy when you got started.

          I’m sure there was a simple valid reason why this happened and hopefully this got sorted straight away for you by our support team.

          If this didn’t happen, we would be happy to discuss this further and get you started again with an enhanced welcome bonus just for you! Please email us at promotions@slotahoy.com if this is the case.

          Kind Regards,
          Slotahoy Promotions Team
        1. burp


          Utter rubbish, no bonus received.

          User rating is 1.0 stars
          User rating: 1.0

          Helpful review? Y  34 users said yes.



          •  

            03/05/2017


            Hi there,

            Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through all our old reviews left at Which Bingo.

            We're sorry to hear that you never received your welcome bonus at Slotahoy when you got started.

            I’m sure there was a simple valid reason why this happened and hopefully this got sorted straight away for you by our support team.

            If this didn’t happen, we would be happy to discuss this further and get you started again with an enhanced welcome bonus just for you! Please email us at promotions@slotahoy.com if this is the case.

            Kind Regards,
            Slotahoy Promotions Team
        2. daniboo


          Absolutely shocking - this site needs to be looked at.
          Something i often wonder .... i and i guess 1000's like me, are often members at a lot of sites including sister sites ( same network but different website name ) and more than likely, we all have our fave slots that we always play. we "know" when we have a good reel, we know we are chasing, we know that the chances of getting a bonus are better on some slots than on others.
          I don't think the actually owners of these sites realise this - we can tell when a slot is rigged as we play that slot all the time just on different websites we can tell!!!
          About time the actual owners woke up to this, then we may see that the velocity of the slots don't differ so greatly between sites.
          e.g cassava owned sites / same slot ( will not mention ) pays really good at Moon Bingo but really bad at Cupcake Bingo..... and every single time i play slots, i record every single spin.

          User rating is 1.0 stars
          User rating: 1.0

          Helpful review? Y  40 users said yes.

          •  

            03/05/2017


            Hi there,

            Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

            We're sorry to hear that you were not happy with your experience at Slotahoy.

            Firstly, one of our main priorities is addressing the concerns of many people’s perception of online gaming operations and fair gaming. We are a full licensed and regulated online casino who adhere to strict regulations and guidelines from the relevant gambling authorities including the Gambling Commission and Ecogra. As you may know, the games that you play on Slotahoy are the exact same games that you play elsewhere. Regardless of where you decide to play online, providing you play at a regulated online casino, they all plug back into a central game provider point, so there are absolutely no way reels can be manipulated in any way.

            For more information please check our sites fair play policy https://www.slotahoy.com/skin/fair-play.php and if you would like to address your concerns with us at Slotahoy, please email promotions@slotahoy.com.

            Kind Regards,
            Slotahoy Promotions Team
        3. mich328


          update 3rd depo made tonight, and no terrible. closing account. nothing over few £ to meet wagering nc.
          i wouldnt give this site another penny, worse slot site on the web

          User rating is 1.0 stars
          User rating: 1.0

          Slotahoy username: michelle15091

          Helpful review? Y  40 users said yes.

          •  

            03/05/2017


            Hi Michelle,

            Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

            Repeating what we said to you in our last comment, we're extremely sorry to hear that you had a negative first experience of Slotahoy.

            Unfortunately, regarding just your small wins, as I’m sure you aware this is the nature of online gaming, sometimes you win small, sometimes big and sometimes not at all sadly. We hope you have had some luck since this review.

            As also mentioned below, we thank you for you feedback and if you would like to address any of your issues, please email us at promotions@slotahoy.com.

            Kind Regards,
            Slotahoy Promotions Team
        4. mich328


          not for me. joined last week, but forgot my log in name (my fault) sent email to require it, no reply, took a further 4 emails and 3 days later, not a good sign , tried calling, and constantly engaged??
          any way depod twice got bonus, but won nothing, on first depo had few small wins, but still needed to wager another £500, 2nd depo had one bonus 90p??
          games constantly loose connection, or carry on spinning.
          im not going back, but try if you like, but for me waste of time money and effort.

          User rating is 1.0 stars
          User rating: 1.0

          Slotahoy username: michelle15091

          Helpful review? Y  40 users said yes.

          •  

            03/05/2017


            Hi Michelle,

            Sorry for the delay in getting back to you, we are currently working our way through our reviews left at Which Bingo.

            We're sorry to hear that you were not happy with your experience and the technical problems you had when you first joined us at Slotahoy. This must have been an isolated incident as for the time period when you wrote the review, we were unaware of any technical issues at the site.

            Regarding the level of customer service you received, we are sad to hear that you had an unfortunate experience with our customer service team and your issue took so long to resolve. This was within the first couple months of launch so as I’m sure you can appreciate this would have been a very busy period for our support team, learning new systems and things are much more efficient now. Customer service is something we care deeply about and we try our best to ensure our players receive the best customer service and advice for any issues they may have here at Slotahoy.

            We would be happy to discuss this further and get you started again with an enhanced welcome bonus just for you! Please email us at promotions@slotahoy.com if this is the case.

            Hope to see back soon.

            Kind Regards,
            Slotahoy Promotions Team

      Write a review for Slotahoy

      Please write at least 5 words

      Your rating: Stars

      Make sure your email is valid to confirm registration.


      OR Login using your Facebook account

      Login with Facebook

      By submitting your review you are giving WhichBingo.co.uk the exclusive right to edit and post your review on this web site (and possibly within other media). Your review will be posted within five to seven business days. Submissions that do not follow our review guidelines will not be posted.


    Share this review

    No deposit bonus + 100% on first three deposits

    18+. New players only. Wagering requirements apply. See site for full T&C.

    Play at Slotahoy

    Pop Envelope3